Programmatisk annonsering (också kallat för programmatic) är en avancerad automatiserad teknik för köp och försäljning av digitala annonser.
För dig som annonsör innebär det att medieköpsprocessen blir väldigt mycket mer smidig, effektiv och pricksäker. I stället för att du köper medieutrymme från flera olika mediesäljare - beroende på mediekanal - bokar du hela din kampanj via oss, oavsett hur många programmatiska mediekanaler det innebär. Vi brukar kalla det Programmatic Plug & Play.
Du beskriver vad du behöver hjälp med.
En skräddarsydd kampanjplan presenteras.
Vi optimerar dagligen din kampanj för bästa resultat.
Ökad effekt av din marknadsföring genom en smidig process och färre arbetstimmar.
Du beskriver vad du behöver hjälp med.
En skräddarsydd kampanjplan presenteras.
Vi optimerar dagligen din kampanj för bästa resultat.
Ökad effekt av din marknadsföring genom en smidig process och färre arbetstimmar.
Programmatisk annonsering har revolutionerat sättet vi köper och säljer digitala annonser.
Här är några av de största fördelarna:
Skräddarsydd kampanjplan på 48h
20 års erfarenhet av medieplanering
Alla publicister på ett ställe
Hos Dwise använder vi en rad olika mediekanaler för att maximera din räckvidd och engagemang. Här är vår medieselektering:
Med dessa kanaler kan vi skapa en skräddarsydd kampanj som når din målgrupp oavsett var de befinner sig.
Det är dessa tekniska system som möjliggör för annonsören att genomföra annonsköp och för publicisten att sälja sina annonsplatser programmatiskt.
Du kan dra nytta av de tekniker och möjligheter som varje mediekanal har att erbjuda genom träffsäkra kampanjlösningar. Programmatiska möjligheter är det viktigaste verktyget för att uppnå detta.